Tuesday, June 5, 2012

This Night..

Entry kali ini.. 
Pada malam ini di saat orang tengah sibuk study subjek risk aku sibuk dengan blog..hehe.. 
tapi tak pa... 
aku tak amik risk.. 
bukan apa.. 
aku rasa belum terlambat lagi nak buat entry khas untuk cikgu kesayangan aku..

to my lovely teacher..
Cikgu Zulina..

 * Semoga dipanjangkan umur & dimurahkan rezeki..
* Semoga berbahagia disamping family tersayang..
* Semoga diberi ketabahan apabila menjalankan tugas sebagai seorang guru..

dan..

Saya nak ucapkan terima kasih banyak - banyak dekat cikgu sebab cikgu selalu bagi sy kata - kata semangat & telah didik saya sampai saya berada di tahap ini..

Saya amat merindui cikgu..

I love you my teacher..

(^_^)

No comments:

Post a Comment

You Might Also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...