Monday, June 11, 2012

Blog..


Entry kali ini blog..
kenapa mesti blog??
Korang tahu tak sebenarnya blog ni da macam diari kehidupan aku..
Blog ni boleh memberi semangat, bole menguatkan hati aku yang sangat rapuh ni..
Kadang - kadang blog ini dapat memuaskan hati aku apabila aku meluahkan isi hati aku dekat sini..
Blog ni umpama manusia...
Tak semua orang selalu ada bersama kita dikala susah & senang..
Ya, aku memang akui mengadu dekat Allah jauh lagi tenang..
Ya, aku juga mengakui dekat Allah juga kita boleh curahkan segala - galanya..

Dan..
Ya, memang aku tak nafikan kalau kita luahkan isi hati kita dekat orang boleh lega..
tapi..
bagi aku..
nak cari orang yang betul - betul boleh menjadi pendengar yang baik adalah sikit..

Orang - orang yang aku percaya family aku sendiri, kawan baik aku..
terlalu sikit..
dorang tak selalu ada bersama aku..
dorang terlampau sibuk..
Aku akui ada rasa sedikit hampa dan kecewa..
tapi kena faham dorang pun ada kehidupan sendiri & dorang pun ada masalh jugak.
disebabkan tak nak bebankan mereka..
maka wujudlah blog ni..

>>>> Terima kasih kepada insan yang penah hadir dalam hidup aku pada suatu ketika dahulu..  dialah yang ajar aku untuk menulis & everything about this site... tak perlu mention nama sebab ia adalah sejarah silam..


No comments:

Post a Comment

You Might Also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...