Thursday, June 14, 2012

Rumahku Syurgaku

This is my house..

Dikala aku tengah menaip entry ini..
Aku sudah berada di RUMAH...!!!!!

Rumahku syurgaku..~

yeahh..
this is my house...
cantik tak?
ehem..
tak ada la cantik mana & tak ada la besar mana macam korang tgk kat gambar ni..
tapi alhamdulilah..
aku bersyukur sebab kehidupan aku sungguh selesa..

tapi..
jangan tak tahu..
semua orang pasti akan jatuh cinta kalau datang rumah aku..
HAHA
view dia sangat best..
rumah aku atas bukit..
depan taman..
pastu menghadap PUTRAJAYA..
yeahh..
that why i like my home..
sungguh tenang suasana dia..
tak sesibuk dekat rumah aku yang dekat ampang tu..

>>> P/s : sudah lama aku tak menjenguk rumah aku satu lagi kat Ampang.. HAHA

2 comments:

You Might Also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...