Wednesday, June 20, 2012

Inkubator..

Entry kali ini aku taip kat ofis di kala bos tak de.. 
HAHA.. 
Bos pergi meeting..
then aku la jadi manager... =P

Ni la muka budak demam.. Salah Aizuddin bawa virus..

Aku praktikal dekat Nourish Care Sdn Bhd Company..
 kat sini manager and assistant manager sangat lah baik..
Selalu tanya and take care pasal aku.. 
hehe..
Assistant Manager dia En Faizul Hensem..  =P
opss.. terlebih sudehhh..
nanti baby saya jeles pulekkk...

Company ni jual produk kesihatan khusus untuk orang yang ada kencing manis..
ada dua jenis produk..

1- Biskut..
2- white coffee..

Biskut dia sangat sedap..
kalau nak beli meh la..
aku jadi marketing person dalam syarikat ni..

>>> sudah.. aku nak buat kerja yang bos bagi.. okay.. nanti update lagi eh..


2 comments:

You Might Also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...