Tuesday, June 19, 2012

Sweet Memory

Entry arini aku nak cerita apa yang terjadi pada 18 JUN 2012..
Ada dua peristiwa yang berlaku arini..
Dua - dua memang kenangan yang manis bagi aku...

1. Harini aku kene lapor diri dekat FRIM.. untuk menjalankan Latihan Inkubator..
2. Today is our first date.. 


Setelah 8 tahun tidak bertentang mata.. akhirnya dia datang kawasan rumah sewa aku dekat selayang secara mengejut..  Actually aku dah terlelap sekejap sebab aku rasa terlampau penat.. chewing gum adalah saksi.. Dia suruh aku simpan buat kenangan.. HAHA...

Dan..

Yang berlaku pada malam tu biarlah antara aku dengan dia yang tawu..

Awak..
Thanks about last night..
18 Jun 2012 is our first date..
Malam tadi after awak balik saya tak dapat tidur.. HAHA..


>>> sekarang aku demam sebab maybe berjangkit dengan dia sebab dia demam time kita orang date.. hihihi

2 comments:

  1. hehehehehehehhehehe...sweet yer awak ni???
    date ngan kita x lagi kan?
    sbb sy ada alasan sy sendiri..
    if saya free kita date yer..

    ReplyDelete
  2. HAHA... okay syg.. nati kite date... tapi entah bila,..

    ReplyDelete

You Might Also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...