Wednesday, June 6, 2012

Budak Bajet


Di sebabkan budak ni sudah jumpe blog aku.. aku da janji nk buatkan satu entry untuk dia.. 
mesti korang tertanya - tanya sapa dia ni??
HAHA...

Budak yang bajet cun (eh aku pon tak tahu dia rasa CUN ke KACAK) nama dia AYUNI...
Dia seorang yang ganas, garang tapi dia suka jugak la take care pasal kawan - kawan dia..
tu pasal dak bilik dia panggil dia MAMA..
Tapi..
Bila ganas macam ni macam perempuan melayu terakhir da hilang sikit..


Sometimes..
Apa yang ayuni cakap boleh buat orang terasa (bagi orang yang senstif sangat) sebab sometimes dia ni cakap main ikut sedap dia aje..
For the first time, aku ingat lagi dalam ramai kawan - kawan aku dia sorang je penah cakap aku ni berlagak..
Lepas apa yang dia cakap tu..
Memang malas aku nak cakap banyak..

tapi..

Dia ni ada baiknya jugak..
Kalau orang tu sakit orang yang pertama akan tolong & jadi nurse dia lah orangnya..
Memang garang dia tu boleh buat orang tunduk ngan dia..

Untuk pengetahuan..
Ayuni ni jugak ramai orang senang kawan dengan dia..
sebab..
dia suka tolong orang..
dia jugak seorang pendengar yang baik kalau seseorang tu ada masalah..
tapi..
aku tak penah pun cerita kat dia apa - apa pun..
hehe...
aku cakap macam tu pemerhatian aku aje...

Aku pun tak tahu sangat pasal dia walaupun aku satu rumah & satu family angkat..
tapi..
tu je la yang aku tahu..

Dan..
Aku nak ucap terima kasih sebab kau sudi kawan dengan orang macam aku..
(^_^)

Aku memang susah nak rapat dengan orang lagi - lagi kawan..
hehe..
Aku ni memang pilih kawan sikit..
sebab hati aku ni macam kapas..
Sensitif..
Hanya family & kawan baik aku je yang tahu betapa sensitifnya aku..
korang je yang tak tahu..

Bila korang mengata aku tapi kalau tengok aku buat - buat tak tahu & buat - buat tak dengar..
sebenarnya..
aku tahu & aku simpan dalam hati.. =)


# Cukup.. sampai tu aje aku nak type..  Ayuni thanks sebab kau kenakan aku semalam... TERBAIK...~



No comments:

Post a Comment

You Might Also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...