Wednesday, October 24, 2012

Radang Sendi..

Radang Sendi adalah salah satu penyakit yang membataskan pergerakkan anggota tubuh badan kita..
 Dalam bahasa medic adalah Artritis..
Yes...
Im the one of Artritis patient..
Hanya Allah sahaja yang tahu bagaimana sakitnya rasa sakit tu macam mana..

Aku tahu..
Allah tak akan bagi ujian kepada hambaNya kalau kita tak mampu..
Kira aku orang yang bertuah..
Sebab...
Penyakit tu penghapus dosa - dosa kecil..

Then..
Ujian juga menguatkan hati dan iman kita...
Ujian juga membuat kita selalu dekat dengan Allah..
Ujian kita mendidik kita jadi seorg yang lagi sabar dan tabah...

Ibu selalu memberi aku semangat...
"setiap penyakit ada ubatnya.."
yes..
that true..
Aku redha dengan ketentuan Allah..
dari Allah dia datang, Pada Allah jua dia kembali..

Thanks to umi sebab always bagi kata - kata semangat..
"Dont you ever give up"
Fight biela..!!
- umi -


Aku harap aku bukan salah seorang dari gambar di atas..

No comments:

Post a Comment

You Might Also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...