Thursday, March 15, 2012

Mengenalimu...

Mengenalimu sesuatu yang bahagia buatku..
Mengenalimu sesuatu yang mengembirakan aku..
Mengenalimu magnet bagiku..
Mengenalimu membuatkan aku terjatuh hati..
Segala - galanya tentang kamu aku ingin tahu..
Semuanya..

Sikapmu, perhatianmu, keperibadianmu, kehidupanmu..
membuatkan aku seorang yg ingin lebih mengenalimu lebih dekat lagi..
engkau telah mencuri hatiku..
engkau telah berjaya memenuhi ruang yang kosong di hatiku..

Setiap masa..
Setiap hari..
Setiap minit..
Setiap saat..
Setiap detik..
engkau selalu ada di ruang legar pemikiranku..
aku sungguh
ingin 
mengenalimu lebih dari orang lain..

Aku selalu berdoa agar kau ditakdirkan untuk aku..
Aku berdoa supaya hatimu lembut untuk menerima aku..
Juga..
Aku berdoa agar engkau selalu berada disisi aku untuk selamanya...




Nukilan khas dari Nabila Fatini (^_^)

No comments:

Post a Comment

You Might Also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...