Friday, April 6, 2012

~..April..~

Bulan april...
Kau telah mengembalikan kebahagiaan..
Kau juga telah memberi kegembiraan..
Kerana april telah..
memberi..
seseorang..
yang menyanyangi aku..

Wahai sayangku..
Terima kasih untuk segala - galanya..
Aku tahu aku bukan yg terbaik tetapi aku akan berusaha menjadi..
yang terbaik..
Aku tahu kau bukan yang pertama..
tetapi..
Aku harap kau adalah orang yg terakhir..
dalam hidupku..
^__^
Terima kasih april..!!!

                                                                                                        Nukilan khas Nabila Fatini..


>>> Aip.. aip.. it was already april... aku harap kebahagiaan yg aku rasai sekarang akan kekal sampai akhir hayat.. aku tetap harus ingat bahawasanya Allah sedang menguji aku bahawa adakah aku akan mengingatinya ketika aku sedang merasai kebahagiaan.. Kebahagiaan juga adalah satu bentuk ujian.. adakah kita bersyukur dengan nikmat yg diberi olehNya... 

No comments:

Post a Comment

You Might Also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...