Wednesday, February 29, 2012

Mungkin..

Mungkin aku belum layak utk menerima cinta, kasih & sayang daripada seorang LELAKI, 
Mungkin juga belum tiba masanya aku memberi cinta kasih & sayang kepada seseorg LELAKI... 
Mungkin juga sekarang belum tiba masanya aku mendapat perhatian daripada seorang LELAKI..
Mungkin juga sekarang Allah mahu aku mendapat perhatian,cinta,kasih & sayang daripada keluarga aku yg sebelum ini aku merasakan aku belum cukup di beri kasih & sayang berbanding dengan adik2 aku yg lain..


Mungkin juga sekarang masanya aku utk mendekatkan diri aku dengan sang pencipta iaitu Allah S.W.T... 
Mungkin juga sekarang masanya aku perlu lebih serius terhadap pelajaran aku...
Mungkin Allah memberi aku ujian seberat ini utk menjadikan aku seorg yg lebih tabah, sabar & cekal utk menempuhi dugaan2 yg akan datang..
Mungkin juga Allah hendak memberi aku pasangan yg lebih baik daripada sebelumnya..
Mungkin juga utk menjadikan aku seorg yg lebih matang..


>>> Sesakit mana yg aku rasai aku tetap bersyukur kerana hanya org2 yg terpilih & org yg Allah syg sahaja akan diberi dugaan & ujian... igtlah bahawasanya Allah maha adil & bijaksana.. Allah tidak akan memberi ujian yg berat utk hambanya jika dia tidak mempunyai kekuatan & ketabahan & tidak mampu utk menaggungnya.. Allah memberi ujian kepada hambanya mengikut kemampuannya..
Alhamdulilah.. kerana Allah menyayangi aku & telah manjadikan aku seorg yg lebih tabah...



No comments:

Post a Comment

You Might Also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...