Saturday, February 11, 2012

~..Aku & mereka..~

Diam tak diam esk aku da nak kembali ke dunia asal sbg seorg student... perghh sayu kot.. sedih.. smlm bile aku tgk adek aku tido time malam2...tibe2 air mata aku keluar.. Ya Allah aku sygkan keluargaku.. aku rasa tak sanggup nk berpisah lagi.. aku sygkan ibu, abah, haziq,asyraf,athira & adek.. even aku slalu marah adek2 aku tapi aku syg dgn dorang.. tak ada sesiapa dapat bahagiakan aku kecuali family... 

aku akan selalu igt korang sume... setiap detik, setiap saat & selagi aku hidup aku tak kan lupa korang... 

ibu aku dgn gayanya.. :D






Tu kenangan2 yg sempat aku rakam time sambut bzday adek..hehe

dan..

dan...

dan...

aku tak lupa jugak kat bitbit... pasni aku pasti akan merinduinya...



>>>>>> tu aje aku nk luahkan kat sini.. thanks my blog..lega...

No comments:

Post a Comment

You Might Also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...