Friday, January 27, 2012

Oh Perempuan..~

" Perempuan yg disentuh oleh lelaki sebelum ade ikatan yg SAH sebenarnya mereka DIHINA bukan DISAYANGI."

* Beringatlah kaum hawa.. jngan ingat ape yg kamu berikan itu sbg tanda SAYANG sebaliknya ia SATU PENGHINAAN..~

~ Alhamdulilah..stakat ni aku tak penah la nk buat perangai cmtu.. aku tawu HALAL & HARAM.. Aku pelik perempuan zaman sekarang ni.. suke2 aje nk bg BOYFREN dorang tu pegang sana sini,peluk2.. errr.. tlg la.. kdg2 tu aku meluat tgk.. aku tak kan buat cmtu... ibu & abah dah didik aku.. mesti ibu & abah sedih bile tgk kalo anak die buat perngai cmtu.. hurm.. kesian kat suami korang nti.. sbb hak die da diambil oleh org.. kalo nk kapel tu bole.. tapi korang kene jaga batas pergaulan.. perempuan2 kat luar sana korang kene la tegas.. tak kan korang nk biar aje kan?? kalo korang jumpe laki yg tak tahu nk SAYANG korang dorang TAK LAYAK nk dijadikan suami.. dorang bukan nk lindung korang tapi die nk hina korang..

carila ciri2 lelaki seperti ni : 

Lelaki yg BAIK : bole membimbing wanita ke jalan Allah..
Lelaki yg COMEL : menghormati org tua..
Lelaki yg SWEET : Slalu bercakap nada yg rendah & sabar
Lelaki yg ROMANTIK : mnghadiahkan sebuah doa setiap hari
Lelaki yg CHARMING : slalu mngingatkn si 'dia' tentang ibadat
Lelaki yg MACHO : yg bole membantu isterinya membuat keje rumah
Lelaki yg HENSEM : dpt melindungi wanita ( tak sentuh wanita ) sebelum nikah

>>> Jika pencarian itu telah engkau temui , jngn lupa engkau bersyukur kepada-Nya. Jadilah PERMAISURI hatinya , peneman dikala SUKA & DUKA, pengubat RINDU & LARA.. Insyaallah..

No comments:

Post a Comment

You Might Also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...