Monday, January 2, 2012

Hapy bzday to me (30.12)

Selamat hari lahir NABILA FATINI.. thanx to sume yg wish bzday aku... 30/12 genaplah umo aku yg ke 20 tahun..  aku sgt terharu n rase sebak bila aku da nak naik bas blk PERLIS ibu n adek2 aku bg beg kuning berisi hadiah... oh sgt la sdey.. mase dlm bas aku bace la 1 kertas yg ibu tulis khas utk aku... 

Hadiah dlm beg kuning...

utk kak long :
" hapy bday"
Ibu doakan moga menjd  "YANG TERBAIK" antara TERBAIK.
Juga KEJAYAAN & KEBAHAGIAAN sentiasa BERSAMAMU..

" Jaga SOLAT, Jaga TUTURKATA & TINGKAH LAKU "
InsyaAllah KEJAYAAN, KEBAHAGIAAN sentiasa BERSAMAMU..

Semoga buku ini menjadi rujukan...

SALAM SAYANG DR,
( Ibu & Abah )

* Lepas aku bace air mata aku dgn lajunya keluar.. setiap kali aku bace aku akan menagis.. Ya Allah.. aku sgt syg akan mereka..Engkau berkatilah mereka,berikanlah kesihatan n kebahagiaan kpd kedua2 org tua aku.. Amin..

Buku yg ibu n abah kasi ni dia...

Aku akan baca smpi khatam buku ni..InsyaAllah..

lepas buka sume hadiah.. ni la yg aku dpt...


P/s : thanks to all my family especially to my mom n my dad and also my siblings (haziq, asyraf, athira & adik)... i love u so much..muahxx..

No comments:

Post a Comment

You Might Also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...