Sunday, January 8, 2012

Al - Fatihah..

Pada 4 january 2011.. pukul 10.30 pagi.. seseorg yg aku anggap seperti abg aku sendri telah kembali ke rahmatullah... Ya Allah.. pada mlm ni aku rase aku sunyi n merinduinya.. arwah abg qal slalu bg kata2 semangat n kata2 yg membuatkan aku rase ingin terus dan terus berjaya... senda guraunya, pesanan2 die.. aku tak bole lupa.. die sgt baik.. walaupon aku kenal die dekat alam maya aje.. tapi die slalu bg kata2 semngat kalo aku punya semangat nk study tu ilang.. kini tiada lagi kata2 semangat dr die.. aku mesti tunaikan amanat die.. ' biela kene rajin2 study'... mmg la dlm dunia ni tak ade ape yg senang.. so kite kene amik peluang tu sebaik mungkin.. ape yg kite dpt ni kite kene buat yg terbaik. jgn main2... hurm.. aku doakan agar abg qal tergolong dlm org2 yg beriman.. doaku akan ade dgnmu.. ^^

No comments:

Post a Comment

You Might Also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...