Tuesday, May 14, 2013

Hati kecil berbisik..

Assalamualaikum..
hai uolls..
lama bella tak buat entry baru kan..
First, bella nk ucap congratulation to my cousin sebab dah jadi suami orang...
semoga berkekalan hingga hujung nyawa..!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nilah sume kenangan manis di hari bersejarah sepupu bella..
Berbalik pada tajuk entry tadi..
Hati kecik berbisik..
Hati kecil bella berkata " bestnya kawen.. aku bila plak?"
haishhh..
persoalan tu selalu bermain di minda aku..
kadang kala susah nk tafsir..
nak cari pasangan hidup bukan senang..
susah tahu..!
kenapa kita susah nak dapat yang betul - betul ikhlas?
hati aku kini kian menjadi keras macam batu..
aku sekarang susah nak percaya orang especially LELAKI..
kadang - kadang aku rasa semua LELAKI sama..
tapi tak semua sama..
selepas Aizuddin buat aku macam tu aku susah nak percaya lelaki..
memang ramai..
aku tak nak terburu - buru..
aku takut aku pilih orang yang salah..
aku tak nak pisang berbuah dua kali..
aku nak lelaki yang boleh faham aku, yang sentiasa ada masa aku susah dan senang, yang prihatin, yang bole terima aku seadanya, membimbing aku, yang boleh buat aku hilang panas baran, dan semuanya yang boleh membawa kau ke arah kebaikan..
susah untuk di luahkan..
aku tak la sempurna
aku tak memilih..
tak kisah la gemuk ke kurus ke..
janji yang boleh membahagiakan aku..
gud luck bella..!

.
.
.
cannot wait for this..
HAHA

No comments:

Post a Comment

You Might Also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...