Monday, April 22, 2013

Missing Them..


Aku sentiasa merindukan adik - adik aku..
Aku sentiasa merindui ibu dan abah..
Di saat aku menulis entry ini...
Aku sangat memerlukan mereka..
Hanya mereka yang memahami aku..
Hanya mereka yang mampu membuat aku tersenyum sendiri..
Hanya mereka yang mampu membuat diriku bahagia..
Andai hilang salah seorang..
rumah kami akan berasa sangat sunyi..
Walaupun kami slalu gaduh especially aku yang selalu memulakan pergaduhan,
aku tetap sayang korang semua..
Jauh di sudut hati apabila aku berjauhan dengan korang aku terasa sunyi, terasa kosong dan aku juga merasa sedih..
Terima Kasih atas segala - galanya..
Abah, Ibu, Haziq, Asyraf, Athira & adik sentiasa ada dalam hati kak long..
love all of you..
xoxo



No comments:

Post a Comment

You Might Also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...