Tuesday, March 12, 2013

Awsome family 21C - UniMAP


Assalamualaikum uolls... 
lama aku menyepi kan?
.
.
.
.
Sepi aku membawa cerita..
Satu kenangan yang telah aku cipta bersama rakan seperjuangan di UniMAP..
yang tak akan aku pernah lupa sampai bila - bila.. 
arini aku nak habaq mai kat korang yang aku pergi bercuti 3 hari 2 malam kat langkawi..
that awsome with my classmate..
Dorang umpama family dekat sini..
thanks korang sebab jaga aku time aku sakit dekat sana...
Langkawi tak kan aku lupa..
kerana..
seribu kenangan yang telah tercipta di sana...
disebalik Langkawi tercipta satu kenangan pahit..
Banana bot tidak akan pernah aku lupa..
Saat getir, saat cemas but with awsome family kita dapat mengharungi itu semua dengan tenang..
Aku pasti akan merindui kalian semua..
Hope ukuwah dan persahabatan kita berkekalan.. 
InsyaAllah...
.
.
.
.
.
.
.

Memori bersama..

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.




No comments:

Post a Comment

You Might Also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...