Sunday, December 9, 2012

Luahan Hati...


Mengapakah sangat sulit untuk menemukan seseorang yang bisa menyayangi dan mencintai diri kita dengan tulus?.
Diri ini penuh dengan kenangan lalu..
Mengapakah sukar utk aku lupakan?
Saat ini aku sangat merindukan kamu…
Kamu yang selalu membuat aku tersenyum, ketawa dan kau juga mengajar aku erti sabar..
Tetapi hanya aku seorang yang merasakan sebegitu..
Kau tidak..!!!
Betapa besarnya cintaku padamu tetapi engkau tak pernah menghargai diri ini..
Kau pergi begitu sahaja..
Kau pergi meninggalkan aku tanpa sebarang kata..
Kau menghilangkan diri dan terus menjauh tanpa sebarang ucapan maaf..
Betapa sakitnya hati ini dengan tingkahlakumu..
Terima kasih kepada kamu kerana telah menjadikan aku seorang wanita yang lebih kuat..
Dan aku ingin melupakan segala - galanya tentang kamu…
Semuanya..!!



Nukilan : Nabila Fatini

No comments:

Post a Comment

You Might Also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...