Sunday, December 30, 2012

happy birthday to me...

Syukur kepada Allah yang telah bagi aku kesempatan utk bernafas dan telah pinjamkan aku kedunia sampai sekarang usia aku baru berumur 21 tahun..

happy birthday to me..!



aku sangat bersyukur mempunyai ibu yang sgt menyayangi... 
ucapan birthday ibu buat aku sebak..

" happy birthday. moga panjang umur, murah rezeki, sihat badan, semoga kak long menjadi anak yang terbaik antara yang terbaik.."
sori ibu lambat wish..

~ ibu..  tak penah ada erti kata lambat wish... thanks sbb dah lahirkan, rawat dan membesarkan kak long selama 21 tahun ni..

inshaa Allah kak long akan jadi kakak yang baik untuk adik2 dan jadi anak ibu yang terbaik...

love u ibu and all of u...

and thanks also to my friends neyza, tia  and anis..

then...

happy birthday to shafika my ex schoolmate and to fara my neighbour...

love kak long, bell

No comments:

Post a Comment

You Might Also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...