Sunday, September 9, 2012

Berat...

Hai uolls.. aku da lama tak meluahkan perasaan dekat sini.. aku sangat kecewa dengan sikap manusia.. Aku tahu  apa yang menimpa aku sekarang sangat berat.. tapi aku tahu Allah sayang aku sebab Allah bg ujian dekat aku.. Allah nak jadikan aku seorg yang sabar dan tabah dalam segala macam musibah dan masalah... Aku tetap bersyukur sebab Allah bagi aku mata untuk melihat, telinga untuk mendengar dan hati untuk merasai sesuatu..

Aku mengharapkan Allah tunjukkan kebenaran.. aku tahu org yang jujur dan ikhlas selalu akan menang... tapi aku harap Allah buka pintu hati dia untuk bertaubat.. Aku selalu doakan untuk kau.. 

                     >>> Yang menjadikan mematangkan kita adalah ujian...
                                 Yang menjadikan kita kuat adalah kecewa...
                             Yang indah tak semestinya terbaik..
                                 Tiap kejadian itu ada hikmahnya..
                              Jalan yang terbaik adalah redha...

No comments:

Post a Comment

You Might Also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...