Saturday, May 19, 2012

Patut ke tak patut?

Smlm aku dpt surat cinta dari doktor utk pegi ke hospital putrajaya untuk jumpa doktor pakar untuk menjalani pemeriksaan lebih lanjut.. aku skrg tgh pk.. patut pegi ke tak?? adoii.. da 8 tahun aku tak pegi hospital untuk masalah kesihatan.. lama kan?? dulu pon aku skip pegi check up.. yg ni mcm mane pulak eh??



cukuplah dulu aku sakit.. hanya Allah je la yg tahu betapa seksanya dulu.. serius aku tak bole lupa.. sebulan aku tak sekolah.. byk keje yg tertangguh.. then masa 2 weeks masuk hospital mcm2 org sakit yg aku jumpa.. smpi agak fobia sikit setiap kali pi hospital.. err..

lagi pon..

sebenarnya..

aku takut.. !!

kalo aku pegi..

apakah keputusannya??

andai kalo doktor ckp aku sakit?

huhh...

bole buat aku patah hati ni..


No comments:

Post a Comment

You Might Also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...