Saturday, October 29, 2011

Tiada Yg Sempurna


Aku suke ayat kat atas ni... semua org tak ada yg sempurna.. hanya insan biasa aje.. semoga Allah pertemukan aku dgn seorg yg dapat menerima aku seadanya, dpt terima kelemahan dan kekurangan aku.. dan bawa aku ke jalan Allah..yg sering mngajak aku melakukan kebaikan..  Insyaallah satu hari nanti aku dpt mengecapi kebahagian.. Amin... (",)

Apabila kita mencari kesempurnaan dari pasangan kita, kita akan kecewa krana sudah tentu kesempurnaan tiada pd drinya.. Hanya dgn redha, bersyukur dan mengingati-Nya hati akn menjadi tenang. Hidup di dunia adalah utk ' memberi ' yg terbaik bkn utk ' menerima ' kesempurnaan..
~ kesempurnaan hanya wujud di syurga.. kesempurnaan hanya terletak pada cinta Ilahi ~

Pesan Wardina : Sekiranya die tak cinta Allah yg menciptakannya bagaimana die nak mencintai kita??? HAHA... so belajar dari kesilapan yg lampau... (kene cari lelaki yg mcm Mr A kot..) huahua * gatai


1 comment:

You Might Also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...