Saturday, October 29, 2011

My Twin

Assalamualaikum sume..korang kali ni aku nak cite pasal twin aku..aku sgt syg akan die... sbb ape aku ckp die twin aku?? sbb bzday kiteorg sama bulan..but beza 18 hari.. die ni sepupu kesyg aku..die umpana KAKAK kembar.. i love her so much.. mai tgk sape die.. :D

Nama : Siti Nor Hidayah Binti Tumadi
Tarikh lahir : 12 Disember 1991

Wajah yg slalu terpahat di hati

Kembar Aku

A.L.W.A.Y.S  T.O.G.E.T.H.E.R



* Kepada KAKAK.. aku tawu kau bace entry aku yg ni.. aku just nk meluahkan ape yg aku rase...

Bg ku insan yg di panggil KAKAK hnya seorg iaitu Siti Nor Hidayah Binti Tumadi.. KAKAK kau lah teman, kau la sahabat, kau lah saudaraku dan kau lah keluargaku.. Tanpamu di sisi aku kesunyian, tanpamu di sisi luntur la semangat ku, tanpamu di sisi hilanglah tawaku.. Gelak, tawa dan telatahmu sungguh dpt menhiburkan hati.. Tangisanmu, kesedihanmu dpt ku rasai.. KAKAK kau ibarat permata yg sgt bernilai dlm hidupku.. Adanya kamu di sisi aku merasa diriku di sygi dan dihargai.. Wajah dan namamu akan slalu terpahat dihati sehingga hembusan nafasku yg terakhir.. Jika kau hilang dlm ingatan ku, kau igtlah aku, bahawa kita mempunyai kenangan dan memori indah bersama yg telah kita lalui sepanjang nafas kita.. Aku bersyukur kerana dikurniakan seorg saudara dan juga keluarga seperti mu.. Aku sgt berterima kasih kpd Allah kerana dia telah meminjamkan kau kepada aku.. Terima kasih juga kerana sudi menjadi sebahagian dr hidup aku.. aku nk kau tahu bahawa aku sgt2 menyayangi kau KAKAK...

Note : Aku tawu kau tak kan menangis kalau kau bace entry ni..hehe...sbb hati kau keras...bweekkk...syg kau..muahxx..!!!!!!!!!


No comments:

Post a Comment

You Might Also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...