Monday, November 28, 2011

Lindungilah Aku

Smlm aku dapat call dr ibu aku yg tersyg... Ibu ade menceritakan sesuatu kejadian kat aku... ya Allah.. sgt berat ape yg terjadi dalam family aku pada masa ini.. aku sgt berharap aku tak akn buat seperti 'dia' lakukan... lepas satu2 satu yg terjadi... adakah aku mampu melihat 'dia'?? adakah aku mampu pegang 'dia'?? adakah aku mampu bercakap dgn 'dia'?? astagfirullah.. aku harap aku mampu..kau lindungilah aku dr segala mcm bahaya..Engkau kuatkan la iman aku ya Allah.. aku hamba yg lemah dan tak sempurna.. Engkau lindungilah aku dan seluruh keluarga aku.. kau bimbing lah 'dia' supaya jumpa jalan yg Engkau redhai.. Engkau buka kan lah pintu hatinya supaya dia bertaubat.. aku mohon ya Allah.. hanya kpd Engkau la aku meminta pertolongan..amin.. (",)

No comments:

Post a Comment

You Might Also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...